Mijn eerste reis - Reisverslagen van Judith Westland - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Judith Westland - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi!
Leuk dat je mijn site komt bezoeken!
Binnenkort vertrek ik naar Suriname om daar voor een paar jaar mee te gaan werken aan een project van de Surinaamse overheid. Het is een project ten behoeve van de ontwikkeling van jonge kinderen. De voorbereiding voor m'n vertrek zijn in volle gang. Binnenkort lees je hier vast meer.
Tot dan!

Recente Reisverslagen:

17 December 2008

foutje...

17 December 2008

bijna vakantie!

25 Januari 2008

bijna vakantie!

24 December 2007

Merry Christmas!

18 Oktober 2007

Terug van weg geweest!
Judith

Hoi! Leuk dat je mijn site komt bezoeken! Binnenkort vertrek ik naar Suriname om daar voor een paar jaar mee te gaan werken aan een project van de Surinaamse overheid. Het is een project ten behoeve van de ontwikkeling van jonge kinderen. De voorbereiding voor m'n vertrek zijn in volle gang. Binnenkort lees je hier vast meer. Tot dan!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19846

Voorgaande reizen:

16 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: