Terug van weg geweest! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith Westland - WaarBenJij.nu Terug van weg geweest! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Judith Westland - WaarBenJij.nu

Terug van weg geweest!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

18 Oktober 2007 | Suriname, Paramaribo

Dag lieve familie en vrienden!
Na een reis over de wereld ben ik sinds een week weer terug in Suriname. De tijd in Singapore was geweldig! Het was heel bijzonder om met mensen van 20 verschillende nationaliteiten 2 weken op te trekken. Ik heb er leuke contacten aan over gehouden. En natuurlijk heb ik veel geleerd, wat ik hier in Suriname kan toepassen. Singapore is een bijzonder land en het is super dat ik de gelegenheid heb gekregen om er heen te gaan!
En daarna nog een paar dagen Nederland! Voor de meesten van mijn familie en vrienden was het een verrassing en dat maakte het helemaal leuk! Het was echt superleuk om weer even bij te kunnen kletsen met familie en vrienden (helaas waren 5 dagen te kort om met iedereen af te spreken…). Ik heb er echt heel erg van genoten (al was het wel een beetje koud…)!
En toen weer terug naar Suriname. Na een gezellige vlucht vloog ik dan weer over het mooie groene oerwoud en ik realiseerde me dat ik blij was om weer terug te zijn! Die paar dagen in NL waren geweldig, maar Suriname heeft ook echt m’n hart!
De volgende dag ben ik meteen aan het werk gegaan. Dat was eigenlijk iets teveel van het goede, want ik had toch wel ietwat last van een jetlag. Heb er toen maar een korter dagje van gemaakt. Nu dus weer de normale gang van zaken. Ik moet er echt weer even aan wennen. Maar eenmaal aan het werk, kom ik vanzelf weer in het ritme.
Het is hier nu echt heel warm. De meter komt af en toe boven de 40 graden! Ook weer even wennen dus.
Verder heb ik niet veel nieuws, dus ik laat het hier bij. Volgende keer weer een langer verhaal. Het beste voor jullie allemaal!
Brasa van Judith

  • 18 Oktober 2007 - 16:30

    Nanda:

    Heeej Judy!
    Wat een eer om als eerste te mogen reageren ;-) Goed teken dat je weer blij was om terug te gaan naar Suriname. Das wel een teken dat je daar op je plek zit. Jij ziet zo heel wat van de wereld. Ben wel enigszins een beetje tikkie jaloers........ Nee, hoor, tis je gegund, geniet ervan en houd ons vooral op de hoogte dan kunnen we meegenieten! Brasa terug!

  • 18 Oktober 2007 - 16:33

    A-tine:

    We bellen :) Ennuh.. de postduif blijft die door de warmte zijn werk nog wel doen? Toen hadden ze de 'smoes' dat ze vanwege het hoge water er niet door kwamen..
    Werkse weer in Switi Sranan!

  • 18 Oktober 2007 - 17:15

    Rebekka:

    Hey Juutje!
    Al zijn we de laatste tijd wel aardig bijgepraat/"bijgemaild" toch is het ERG leuk om hier weer wat van je te lezen! Werkse, succes met alles, genietse (,zweetse ;-)) en...tot het volgende nieuws maar weer!
    Een Hollandse knuffel terug! xxx

  • 18 Oktober 2007 - 19:28

    Suus Chris En Taam:

    hee schat,

    weer lekker terug nou goed om te lezen !!succes met je werk ik dacht ......ja je raad het al ggggggggggggrrrrrrrrrrrijp ieder moment aan ha ha kus taam

  • 19 Oktober 2007 - 10:20

    Manuel:

    Hey Judith,
    Nu daar je terug bent lijkt het me veilig om nu en hier te verklappen het geheim dat je had! Mensen, ik heb begrepen dat jullie je gingen afvragen wie ik was en welke geheimen ik van Judith ken! Wel het geheim is (inmiddels was) dat ze jullie (en vooral haar ouders) zou verassen door op de terugreis van Singapore enkele dagen langer (dan aangegeven) te verblijven in NL!!!
    In elk geval zijn we (Surinamers!)blij dat ze terug is in Suriname!
    Groeten en werkze!

  • 07 December 2007 - 16:43

    Maria:

    hej judith,
    wooow wat een reis, wat een verhalen, helemaal super zeg:). Nog gefeliciteerd met je verjaardag, echt apart om dat in Singapore te vieren:).

    Succes met alles en geef Suriname een dikke knuff van mij,

    liefs maria

  • 18 December 2007 - 15:43

    Manuel:

    Hey Judith,
    Misschien wordt het weer tijd om een berichtje te plaatsen........ Altijd spannend om je avondturen te lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Judith

Hoi! Leuk dat je mijn site komt bezoeken! Binnenkort vertrek ik naar Suriname om daar voor een paar jaar mee te gaan werken aan een project van de Surinaamse overheid. Het is een project ten behoeve van de ontwikkeling van jonge kinderen. De voorbereiding voor m'n vertrek zijn in volle gang. Binnenkort lees je hier vast meer. Tot dan!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 19840

Voorgaande reizen:

16 Maart 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: