Thanks! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Judith Westland - WaarBenJij.nu Thanks! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Judith Westland - WaarBenJij.nu

Thanks!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Judith

24 September 2007 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal!
Wat een berichtjes toen ik vandaag m'n site bezocht! Ik wil jullie allemaal bedanken voor de emails, berichtjes, e-cards en brasas en bossies die jullie me gestuurd hebben! Lief dat jullie aan me gedacht hebben.
Ik geniet hier nog steeds heel erg van alles. Ik probeer morgen weer een up-date te plaatsen op m'n site.
Tot dan!
Liefs Judith

• 24 September 2007 - 07:46

Nanda:

You'r welcome! ;-))))

• 24 September 2007 - 08:10

Taam:

ja je weet hoe wij zijn he ....en........................................... ik grijp ieder moment aan ha ha
    x taam

• 03 Oktober 2007 - 20:03

Sanne Tromp:

Hoi Judith

Ik zocht jou op via google en dacht je te vinden in Suriname maar je bent nu dus even in Singapore! Waarom ook niet. Ik hoop dat het je goed gaat. Wij zijn nog stedds bezig met de verbouwing vh Oorsprongpark, je zult het niet herkennen.

Wil je mij een postadres doormailen? Er is post voor jou van het ABP en dat leek me toch wel belangrijk.

Alvast bedankt!
    Sanne
    s.tromp@planet.nl

• 14 Oktober 2007 - 12:38

Suus:

dag lieve tante juut,

ik wil u even laten weten dat de kraamhulp net weg is en mijn pappa en mamma het nu alleen moeten doen kunt u ze wat tips geven over hoe en wat met een kind uit deel 1 !! verder gaat het heel goed met mij ik groei als een koei en ik vind het heel gezellig hier! en ik vind de verhalen uit suriname nu veel leuker omdat ik toen alleen geluiden hoorde en nu zie ik ook fotos dus ik geniet lekker ik hoop dat als u terug bent rond de kerst dat u dan een keer komt logeren net als ik bij u afgelopen zomer nou een dikke kus en tot snel

groeten suus july van os